OM MIG OCH BLOGGEN

Detta är en viktblogg som ska hjälpa mig nå min målvikt och en fantastisk modellkropp. Observera att det ej är någon "ana-blogg" eller vad det kallas, alltså ej någon ätstörningsblogg. Kommer de första FYRA veckorna köra en hård diet. Såhär ser den ut:
- minst 30 min promenad om dagen
- Inga kolhydrater
- 700-1000 kcal om dagen
Efter dessa fyra veckor så blir det mer "normalt" igen, ca 1400 kcal om dagen. Men det tar vi då.

Kort om mig:
Längd: 171 cm
Vikt nu: ca 60-62 kg
MÅLvikt: ca 53-55 kg

Total vikt att gå ner: ca 6 kg
Tid jag vill lyckas på : ca 5 veckor.

Lämna jättegärna peppande kommentarer och mail. Mailadress: [email protected]
NU KÖR JAG!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0